• کنترل رطوبت هوا و تنظیم گرد و غبار با استفاده از کولر گازی

تعمیر کولر گازی در اصفهان

کولر گازی بهترین انتخاب برای برطرف کردن گرما در فصل تابستان است، سیستم تهویه مطبوع کولر گازی یک روش هوشمند برای بهبود سطح راحتی منزل شما در فصل گرم سال است. سیستم تهویه مطبوع اسپلیت رطوبت هوای گرم را از داخل استخراج کرده و آن‎ها را از طریق کمپرسور فضای باز خارج می‌کند. سپس هوا خنک می‌شود و از طریق لوله‌های مسی در سرتاسر خانه توزیع می‌شود. سیستم کولر گازی برای خنک کردن یک قسمت خاص از خانه مناسب می‌باشد. به لطف فیلترهایی که کولر گازی دارد، هوای خانه تمیزتر می‌شود. همچنین باعث کم کردن هزینه‌های مصرفی کولر گازی می‌شود. سیستم اسپلیت از قطعات داخلی و خارجی تشکیل شده است و عملکردهای دوگانه‌ای را انجام می‌دهد.
سیستم کولر گازی در صورت نصب نیاز به نگهداری و تعمیر با استفاده از ابزار‌های تعمیر کولر گازی دارد. رایج‌ترین مشکلات کولرگازی شامل روشن نشدن، صداهای عجیب، بوی بد و غیره می‌باشد. به دلیل عناصر پیچیده داخلی و خارجی واحدهای سیستم اسپلیت، تعمیر کولر گازی در اصفهان توسط یک تیم ماهر و مجرب انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که از بهترین سطح خدمات برای تعمیر کولر گازی استفاده می‌شود. برای تعمیرات کولر گازی اصفهان با یک بازرسی عمیق مناطقی از سیستم تهویه مطبوع که نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، شناسایی می‌شود. تعمیرات کولر گازی اصفهان به صورت منظم برای سالم نگه داشتن سیستم برای سال‌ها ضروری است.

تعمیرات کولر گازی اصفهان

سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان

کولر گازی ال جی یک سیستم تهویه هوا یا پمپ حرارتی است که از مبرد به عنوان مایع تبادل گرما استفاده می‌کند و اواپراتور، کمپرسور و کندانسور به عنوان اجزای جداگانه کاربرد دارند. کمپرسور و کندانسور در یک قطعه از تجهیزات به نام واحد چگالشی ترکیب می‌شوند. لوله کشی کولر گازی اصفهان به صورت سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای فیزیکی هر برنامه جداگانه طراحی شده و اجزای سیستم را به هم متصل می‌کند. کمپرسور انرژی لازم برای مبرد را ایجاد می‌کند و آن را از طریق سیم پیچی‌ها برای انجام تبادل گرما سوق می‌دهد. اگر کمپرسور کولر گازی ال جی کار نکند، فضای شما خنک نمی‌شود، همچنین اگر مبرد کافی وجود نداشته باشد، کمپرسور داغ می‌شود و همین امر باعث خرابی کولر گازی می‌شود، بنابراین کولر گازی ال جی به سرویس دهی منظم نیاز دارد. خدمات سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان توسط تکنسین‌های آموزش دیده انجام می‌گیرد.
از رایج‌‌ترین مشکلات کولرگازی این است که که سطح مبرد از مقدار موردنیاز کمتر باشد و دمای کویل خنک کننده از حد طبیعی بسیار پایین‌تر باشد. به دلیل این پدیده که در ساختار کولر گازی به وجود می‌آید، رطوبت موجود در اتاق بر روی سیم پیچ متراکم شده و یخ می‎‌زند. برای اصلاح مشکل شکل‌گیری یخ می‌توانید از خدمات سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان استفاده کنید. همچنین ممکن است زمانی که کولر گازی را روشن می‌کنید، بوی بدی از کولر گازی ال جی ساطع شود، به دلیل گرد و غبار و بقایای داخل لوله تخلیه و سینی زهکشی، آب جمع می‌شود و به آرامی شروع به بوی بد می‌کند.

با استفاده از خدمات سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان این مشکل به راحتی حل می‌شود. ممکن است کولر گازی ال جی شما هوا را خنک نکند در این صورت باید کولر گازی شما سرویس شود. سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان و سایر شهرها توسط کارشناسان متخصص انجام می‌گیرد. هنگام سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان ممکن است تعمیر کار فیلتر هوا را بررسی کند. زیرا فیلتر هوا دروازه‌بان کولر گازی است. گرد و غبار، خاک، گرده‌ها و سایر ذرات موجود در هوا را می‌گیرد و به دام می‌اندازد. نه تنها هوای داخلی را تمیز نگه می‌دارد، بلکه از تجهیزات کولر گاز ال جی در برابر گرفتگی با خاک و آوار نیز محافظت می‌کند.
اگر فیلتر هوا کثیف یا خیلی باریک باشد، ممکن جریان هوای ضعیفی از دریچه‌های کولر گازی خارج شود. فیلتر مسدود شده بدان معنی است که سیستم برای کشیدن همان مقدار هوا باید سخت‌تر کار کند. این نه تنها بر راندمان انرژی کولر گازی تأثیر می‌گذارد، بلکه جریان را از طریق سیستم و از طریق دریچه‌ها به خطر می‌اندازد. بنابراین هنگام سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان و سایر شهرها فیلتر هوا بررسی می‌شود. همچنین مجاری کولر گازی ممکن است ترک خورده یا سوراخ شده باشد که در نتیجه هوا نشت می‌کند و می‌تواند جریان هوا را تحت تأثیر قرار دهد.

هوا به جای اینکه به طور مداوم از طریق مجاری و دریچه‌ها بیرون بیفتد، از بین آن ترک‌ها فرار می‌کند و میزان هوای ایجاد شده را به سمت دریچه‌ها کاهش می‌دهد. بهترین راه برای انتخاب هوشمندانه کولر گازی این است که بدانید به دنبال چه چیزی هستید. برای بررسی کولر گازی در بازار زمان بگذارید و در خرید کولر گازی عجله نکنید. ال جی رهبر کولرهای گازی قابل اعتماد و ماندگار است و طی این ساله‌ها آزمون خود را پس داده است.  کولر گازی ال جی وظیفه حفظ درجه حرارت فضای موردنظر را برعهده دارد. فیلترهای هوا نصب شده در کولر گازی وظیفه دارند کیفیت هوای داخلی را کنترل کنند.

برای همین مراقبت دوره‌ای و سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان اهمیت زیادی دارد و در صورتی که قطعه‌ای مشکل داشته باشد، قبل از حاد شدن مشکل، آسیب آن بر طرف می‌شود. شایع‌ترین علت خرابی کولرهای گازی نصب نادرست است. استفاده از سیم ارتباطی مناسب کولر گازی برای عملکرد سیستم بسیار مهم است. سیم کشی نامناسب باعث خرابی سایر اجزای سیستم می‌شود و سایر قطعات نیاز به تعویض پیدا می‌کنند.

با سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان می‌توان به موقع بسیاری از این مشکلات را بر طرف کرد. از آنجا که مبردها مهم‌ترین نقش را در فرایند سیستم ایفا می‌کنند بر قدرت خنک کنندگی سیستم تأثیر می‌گذارند، هنگام سرویس کولر گازی اصفهان  مبرد حتما چک می‌شود. تعویض کمپرسورها در سیستم‌های کولر گازی بسیار هزینه‌بر است اما با کمک گرفتن از تعمیرکاران خدمات سرویس کولر گازی ال جی در اصفهان می‌توان قبل از اینکه مشکل کمپرسور جدی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، آسیب را بر طرف کرد.

هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان

کولر گازی شما خراب شده است و از گرما رنج می‌برید و تصمیم دارید از یک تکنسین مجرب و کاردان برای تعمیر کولر گازی کمک بگیرید، اما نمی‌دانید هزینه تعمیر کولر گازی چه قدر است. در واقع تخمین هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان به سادگی قابل پیش‌بینی نیست و در بیشتر موارد تکنسین پس از بررسی و سرویس کولر گازی و تشخیص مشکل قیمت را تعیین می‌کند.
تعداد وسایل و تجهیزات موردنیاز برای سرویس کولر گازی، عاملی است که بر هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان تأثیر می‌گذارد. تعمیرات کولر گازی اصفهان کاری تخصصی است و به دانش، مهارت و آشنایی کامل از قطعات کولر گازی نیاز دارد. اندازه و پیچیدگی سیستم و تعداد ابزارآلات موردنیاز برای تعمیر و نگهداری همه باعث افزایش قیمت خواهند شد.
برای تعیین هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان باید کارکرد و شرایط سیستم کولر گازی را در نظر گرفته شود، اگر سیستم شما قدیمی باشد، احتمال خرابی قطعات اصلی و گران افزایش پیدا می‌کند که ممکن است هزینه‌ی تعمیر افزایش پیدا کند. برای اطلاع از هزینه‌ی تعمیر کولر گازی با کارشناسان گروه تابش تجهیز از طریق شماره‌ی ۰۹۱۳۲۱۶۶۰۲۲ تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان

همه دوست دارند در گرما و رطوبت تابستان به خانه‌ای خنک برگردند. اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای وارد کردن هوای خنک به خانه خود هستید، یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت مناسب است. کولر گازی شامل یک واحد در فضای باز است که دارای کندانسور و یک واحد داخلی است که شامل سیم پیچ فن است. فن کوئل هوای گرم اتاق را از بین می‌برد و هوای خنک را دوباره به داخل آن می‌چرخاند. مدل‌های مختلفی از کولر گازی در بازار وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آن‎ها کولر گازی ال جی است.
فیلترهای داخل کولر گازی ال جی به مرور زمان میکروب، گرد و غبار را از محیط اطراف می‌گیرد. اگر به طور مرتب تمیز نشود، کولر گازی آسیب می‌بیند. سیستم کولر گازی ال جی پیچیده است، از این رو برای تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان باید از نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. یکی دیگر از دلایلی که برای حل آن به کارشناس تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان نیاز پیدا خواهید کرد مشکلات مربوط به نشت مبرد است. نشت مبرد کولر گازی ال جی یکی از رایج‌ترین مشکلات است.

نشتی از علائم خرابی کولر گازی به شمار می‌آید، هنگامی که مایع خنک کننده در سیستم کولرگازی نشت می‌کند، سیستم به درستی عمل نمی‌کند و درجه حرارت تغییر می‌کند. بنابراین منتظر نمانید تا نشتی بدتر شود و برای تعمیر آن سریع اقدام کنید. سیستم‌های تهویه مطبوع، هوا را در گردش و فیلتر قرار می‌دهند و آلاینده‌ها را از هوا خارج می‌کنند. این امر به ویژه برای افرادی که از آلرژی و آسم رنج می‌برند بسیار مهم است. با این وجود، اگر سیستم شما تمیز نگه داشته شود، فیلترها مرتباً چک شود و در صورت بروز مشکل چنانچه تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان به موقع انجام گیرد، این امر صادق است.
بخش دوام و مراقبت از کولر گازی ال جی، برنامه‌ریزی برای تعمیر کولر گازی ال جی به صورت سالانه است. به طور ایده‌آل قبل از آغاز فصل گرمایش، برای اطمینان از عملکرد هرچه بیشتر بهتر است کولر گازی توسط نصاب حرفه‌ای سرویس شود. در صورتی که سیستم خنک کننده توسط کارشناس تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان بررسی شود، اطمینان حاصل خواهید کرد که سیستم تهویه مطبوع شما از نظر کارکرد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ماندگاری آن برای سال‌ها ادامه خواهد داشت، زیرا تعمیرکار مشکلات و دلایل کاهش باد کولر گازی و کلیه مسائل را بررسی و چک می‌کند.

مهم‌ترین مزایای سرویس کولر گازی اصفهان

به دلیل مزایای کولر گازی مانند عملکرد فیلتر، کنترل رطوبت هوا و تنظیم گرد و غبار استفاده از کولر گازی بیش از گذشته رواج پیدا کرده است. برای بهبود عملکرد کارایی و افزایش عمر سیستم کولر گازی علاوه بر نگهداری صحیح لازم است سیستم هر چند وقت یکبار سرویس شود. با سرویس منظم کولر گازی و داشتن یک سیستم مناسب، از صورتحساب انرژی کمتری بهره‌مند می‌شوید و در صورت وقوع خرابی، از تعمیرات پر هزینه‌تر جلوگیری می‌کنید.

باد گرم زدن کولر گازی از رایج‌‌ترین مشکلات کولرگازی است که یکی از مهم‌ترین علت‌های کاهش یا افزایش ناگهانی باد اسپیلت کثیف شدن فیلتر هوای کولر یا گرفتگی آن می‌باشد. دستگاه اسپیلت هوا را از محیط اتاق دریافت می‌کند و بعد از خنک کردن هوا، آن را به بیرون هدایت می‌کند. در صورتی که کولر بتواند مقادیر کمی هوا را وارد کند کاملا طبیعی است که میزان هوای خروجی آن کاهش خواهد یافت. تمیز کردن فیلتر کولر گازی باید به صورت دوره‌ای انجام گیرد، زیرا با کثیف شدن فیلتر هوا در اثر گرد و خاک و مسدود شدن قسمت‌های مختلف دستگاه از ورود کامل هوا به اسپیلت جلوگیری می‌شود و قدرت پرتاب باد خروجی اسپیلت کاهش می‌یابد که یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش باد کولر گازی به شمار می‌آید.

افزایش کارایی کولر گازی

یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت از دو جزء واحد داخلی و واحد فضای باز تشکیل شده است. اجزای داخلی و خارجی سیستم کولر گازی از طریق لوله‌های گاز فشار قوی و سیم‌های برقی به یکدیگر متصل می‌شوند. سرویس کولر گازی اصفهان شامل مواردی همچون بررسی بازگشت دمای هوا، تمیز کردن کویل‌های داخلی، بازرسی سیم پیچ، بررسی موانع فن کندانسور، بررسی سطح مبرد، بررسی عایق لوله و غیره است. سایر مشکلات رایج در سیستم‌های کولر گازی ناشی از نصب نادرست، سرویس ضعیف و نگهداری نامناسب است، برای سرویس کولر گازی اصفهان باید تخصص لازم وجود داشته باشد تا مشکل مشخص شود و اقدامات لازم در جهت رفع آن انجام گیرد. اگر سرویس کولر گازی اصفهان توسط نصاب غیر حرفه‌ای انجام شود نه تنها متحمل هزینه می‌شوید بلکه کیفیت و کارایی کولر گازی آسیب می‌بیند.

کاهش آسیب به قطعات کولر گازی

انتخاب تکنسین آشنا و ماهر به سرویس کولر گازی اصفهان اهمیت بالایی دارد. چنان‌چه سرویس کولر گازی به صورت صحیحی انجام شود، شرایط زندگی راحتی را برای سال‌های زیاد برای شما فراهم می‌کند.
آیا تا به حال در فضای خانه یا محیط کاری احساس کرده‌اید که چرا کولر گازی هوا را سرد نمی‌کند؟ هیچ چیز در فصل تابستان مانند یک مکان گرم در یک روز گرم باعث کلافگی نمی‌شود. چه عواملی باعث ایجاد این نوع مشکل در سیستم کولر گازی می‌شود و در مورد آن چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
بهترین کاری که در این موقعیت می‌توانید انجام دهید تماس با مراکز سرویس کولر گازی اصفهان است تا با بررسی، مشکل خنک نکردن هوا را بر طرف کنند. اگر سیستم شما به طور منظم سرویس‌دهی نشود (عموما یک بار در سال قبل از فصل تابستان) کولر گازی کثیف می‌شود. خاک ممکن است روی کویل‌های تبخیر کننده نشسته و در نتیجه کویل‌ها دچار مشکل می‌شوند. هنگامی که یک سیستم تهویه هوا قدرت بیشتری را به خود جلب می‌کند به معنای گرمای بیشتر در واحد است. هنگامی که قدرت و گرما افزایش می‌یابد، امکان آسیب دیدن قطعات افزایش پیدا می‌کند. گاهی یک قطعه کوچک در کولر گازی منجر به پیش آمدن مشکلاتی برای کولر گازی شود که در این شرایط باید نسبت به کنترل کردن آن اقدامات لازم را انجام داد. با سرویس منظم کولر گازی سایر قطعات کولر گازی آسیب نمی‌بینند.

جلوگیری از آسیب به کویل‌ها

دلایل اصلی آسیب کویل‌ها شامل فیلتر هوای کثیف، پنکه شکسته، خطوط میعانات مسدود شده، زهکش‌ها یا نشت مبرد است. تمام این موارد توسط کارشناس سرویس کولر گازی بررسی می‌شود. اگر مشکلات مرتبط با کویل‌ها به موقع بر طرف نشود ممکن است منجر به خرابی کمپرسور شود که این مساله می‌تواند تعمیراتی پرهزینه را برای شما به دنبال داشته باشد. برای اجرای صحیح سیستم کولر گازی، مقدار کافی مبرد در گردش، ضروری است.

افزایش کارایی پنل خارجی دستگاه

یکی از مهم‌ترین قطعات کولر گازی پنل خارجی دستگاه است که باید در زمان مشخص سرویس و تمیز شود. در غیر این صورت به دلیل تجمع گردوخاک این بخش موجب گرم شدن باد کولر گازی می‌شود. بر همین اساس لازم است که به صورت دوره‌ای کولر گازی و پنل خارجی را سرویس کنید.

افزایش کارایی فیلتر کولر گازی

اگر هر چند وقت یکبار فیلتر اسپیلت را تمیز نکرده باشید باعث می‌شود که کارایی دستگاه کاهش یابد و هنگام کار کردن گرد و خاک سیاه رنگ از کولر گازی بیرون می‌آید که بسیار مضر است در این صورت باید دستگاه را خاموش کنید و از تعمیرکار نمایندگی تعمیر اسپلیت اصفهان کمک بگیرید. چنانچه از تعمیر اسپلیت اصفهان به صورت دوره‌ای غافل شوید مشکلات مختلفی برای دستگاه به وجود می‌آید.
اما در صورتی که کولر گازی را به طور منظم سرویس کنید مشکلات کوچک سریع برطرف می‌شود و به مشکلات بزرگ‌تر تبدیل نخواهند شد. البته این کار تا حدود زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. عدم سرویس منظم، موجب خاموش شدن یک‌دفعه کولر گازی می‌شود.

تعمیر اسپلیت اصفهان

سیستم‌های تهویه مطبوع دما و اسپلیت، رطوبت و کیفیت کلی هوا را در خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، مدارس، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌ها کنترل می‌کنند. سیستم‌های تهویه مطبوع دما و اسپلیت کمک می‌کنند تا ما احساس راحتی کنیم. قبل از شروع فصل تابستان و گرما بسیاری از افراد برای خرید، نصب و یا تعمیر اسپلیت اصفهان اقدام می‌کنند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که اسپلیت برای خنک نگه داشتن فضا مشکلی ندارد، برای این منظور باید از تخصص تکنسین‌های نمایندگی تعمیر اسپلیت اصفهان  کمک بگیرید تا با بررسی‌های لازم مشکلات اسپلیت را برطرف کنند.
سیستم اسپلیت از مجموعه‌ای از اجزای کاملاً همسان و متعادل تشکیل شده است که سبب خنک کردن خانه و محل کار می‌شود. این سیستم‌ها که گاهی اوقات به عنوان سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی شناخته می‌شوند برای تأمین سرمایش کاربرد دارند. سیستم اسپلیت یک سیستم تهویه هوا می‌باشد که از مبرد به عنوان مایع تبادل گرما استفاده می‌کند. سیستم اسپلیت معمولاً تا زمانی که نصب با کیفیت انجام شده باشد و یا نگهداری و مراقبت‌ها توسط نمایندگی تعمیر اسپلیت اصفهان به موقع انجام گرفته باشد، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. تکنسین تعمیر اسپلیت اصفهان کلیه این موارد را به منظور بهبود عملکرد اسپلیت انجام می‌دهد. برای اطمینان از عملکرد و راندمان، اسپلیت باید تحت بررسی‌های منظم نگهداری و تعمیر قرار گیرد. به طور معمول دو بار در سال یعنی در آغاز بهار و پاییز باید اسپلیت بررسی شود.

خنک نکردن اسپلیت

بیشتر مشکلات اسپلیت در چند علائم طبقه‌بندی می‌شود از جمله به اندازه کافی خنک نمی‌کنند، به هیچ وجه روشن نمی‌شوند و یا سروصدا ایجاد می‌کنند. چگونگی عیب‌یابی و ترمیم این موارد به تخصص تکنسین تعمیر اسپلیت اصفهان نیاز دارد. هزینه تعمیر کولر گازی با توجه به مشکلی که برای کولر گازی به وجود آمده است، تعیین می‌شود. ممکن است اسپلیت فضای موردنظر را خنک نکند، در این صورت امکان دارد به شارژ مجدد با مبرد نیاز داشته باشد. در برخی از موارد تمیز کردن سیستم اسپلیت مشکل را بر طرف می‌کند. تکنسین تعمیر اسپلیت کنترل دما و کیفیت هوا در ساختمان‌ها را بررسی می‌کند.
مجموعه کارهایی که توسط تکنسین تعمیر اسپلیت اصفهان انجام می‌گیرد شامل بررسی ساختار کولر گازی و  آزمایش لوله، اتصالات لوله یا اتصالات برای نشت، تعمیر یا تعویض تجهیزات معیوب، تمیز کردن فیلترها و مجاری یا پر کردن مبرد، نصب و اتصال یا تنظیم ترموستات، تنظیم کنترل سیستم، مونتاژ و موقعیت‌یابی یا نصب تجهیزات، سیم کشی برق و غیره می‌باشد.

تعویض یا به روزرسانی سیستم تهویه اسپلیت

هنگام تعویض یا به روزرسانی سیستم تهویه اسپلیت، اجزای داخلی و خارجی سیستم تهویه مطبوع اسپلیت باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا عملکرد مؤثری را ارائه دهند. عدم تطابق واحدهای داخلی و خارجی می‌تواند منجر به مشکلاتی اعم از کاهش سطح سرمایش، کارآیی ناکارآمد در انتهای یک طیف، نقص سیستم و از بین رفتن آن شود.
از این رو سایر بررسی‌ها برای تشخیص صحیح مشکل توسط نمایندگی تعمیر اسپلیت اصفهان انجام می‌شود که عموماً شامل آزمایش و تمیز کردن فن دمنده، بررسی سطح خنک کننده در سیستم اسپلیت، آزمایش ترموستات و عملکرد سیستم می‌باشد. سیستم تهویه مطبوع اسپلیت از چهار جزء اصلی کندانسور، کمپرسور، سیم پیچ اواپراتور و کنترل کننده هوا تشکیل شده است. بیشتر اجزای سازنده در واحد فضای باز قرار دارند.

بررسی اجزای داخلی و بیرونی سیستم اسپلیت

واحد داخلی از کویل تبخیر کننده که در آن سرمایش تولید می‌شود، هواگیرها و فن‌هایی که هوای خنک شده را به داخل مجاری و محیط داخلی می‌کشانند، تشکیل شده است. نمایندگی تعمیر اسپلیت اصفهان با بررسی اجزای داخلی و بیرونی سیستم اسپلیت، مشکلات اسپلیت را تشخیص داده و برطرف می‌کند. تطابق اجزای داخلی و خارجی سیستم تهویه مطبوع اسپلیت برای جریان و عملکرد مناسب مبرد ضروری است. در یک سیستم ناسازگار، مبرد ممکن است به درستی جریان نداشته باشد یا نتواند به عنوان منبع جذب و رهاسازی گرما به درستی کار کند. مشکلات مبرد به این معنی است که سیستم تهویه مطبوع سطح خنک کننده موردنظر را تولید نمی‌کند. در بدترین حالت، مشکلات مبرد ممکن است باعث شود سیستم تهویه مطبوع به حدی خراب شود که جایگزینی کامل سیستم تنها گزینه باشد.

با ما به روز باشید

در خبرنامه ما عضو شوید. تابش تجهیز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

هر آنچه در مورد تعمیر کولر گازی و اسپلیت نمی‌دانید

خراب شدن سنسور دمای کولر گازی

علت خراب شدن سنسور دمای کولر گازی چیست؟

سنسور دما یکی از بخش‌های کولر گازی می‌باشد، دست یافتن به علت خر…
علت بوی بد کولر گازی

۱۲ علت بوی بد کولر گازی از چیست؟

علت بوی بد کولر گازی ناشی از نگهداری نادرست از دستگاه است. در نتی…
علت عدم تخلیه آب کولر گازی

علت عدم تخلیه آب کولر گازی چیست؟

علت عدم تخلیه آب کولر گازی از رایج‌ترین مشکلات کولرگازی است که قصد داریم…